Vilsbæk-Husets ordensregler.
- Stole i stabler med 8 stk. i hver skal på rette plads i depotrummet.
- Bordene skal lægges i vognene med 12 stk. i hver vogn i ren tilstand.
- Borde og stole skal stå i depotrummet, hvor de stod ved overtagelse af huset.
- Glas og procelæn skal være helt rent og stå på samme plads i depotet som ved modtagelse af huset.
- Glas, porcelæn m.m som er itu eller beskadiget skal oplyses af lejer og erstattes i henhold til prislisten på opslagstavlen i køkkenet.
- Opsatte anvisninger for kaffemaskine og opvaskemaskine skal følges nøje.
- Lysestager på ikke komme i opvaskemaskinen. Stearin ødelægger opvaskemaskinen.
- Inventar, herunder gryder, skåle, fade m.m må ikke fjernes fra huset.
- Overskydende madvarer m.m. skal medtages i eget medbragt emballage.
- Køkkenaffald og overskydende madvarer m.m. skal i affaldssække og anbringes i affaldscontaineren i skuret jvf. opslaget i skuret.
- Flasker skal i flaskecontaineren, madglas og ituslået glas skal i affaldscontainer.
- Klaveret skal som hovedregel blive stående i salen. Bør kun benyttes af kyndige personer.
- Viskestykker medbringes af lejer. I nødtilfælde kan husets viskestykker benyttes. Disse returneres nyvasket efter lejemålets ophør.
- Køkkenet efterlades rent og salgulvet skal være fejet for groft snavs. Resten er med i lejers betaling for slutrengøringen.
- Betaling for slutrengøringen og ituslået glas skal ske ved aflevering af nøglen.
- Ovenstående få, men vigtige regler skal efterleves af hensyn til efterfølgende lejere og Vilsbæk-Husets daglige brugere.
På forhånd tak.
Bestyrelsen for Vilsbæk-Huset.
|